Thursday, November 18, 2010

sem 1 2010/2011 sudah melabuhkan tirai.sepanjang 3 bulan di kampus banyak sungguh menduga jiwa yang mudah runtuh ini.memang terasa menjadi "pelajar" universiti semester ini..mujurlah masih dikelilingi jiwa2 yang pelbagai watak di mahalah bilal e2.1. maka wujudlah kamus meng'hanjing" kite....sungguh!!! semester kali ini yerasa sungguh berat untuk dihabiskan.pelbagai cabaan,dugaan, serta rintangan perlu kuhadapkan.


dengan perlantikan sebagai MRC yang agak lewat pada semester ini sedikit sebanyak memberi kesan kepada aku. ketika member2 rumate aku makan keluar bersama, aku bersama rakan MRC yang lain ber"meeting". ketika orang lain sibuk merancang aktiviti di hujung minggu, aku sibuk ber"proposal" untuk ALMANAC pada semester depan. Sory my friends2.....hope u guys understands...ini amanah yang aku terima dan perlu dipenuhi. pendek kata, semester ini penuh pengorbanan dan komitmen yang perlu dipenuhi.tapi, aku bersyukur atas segala ketetapan yang ditentukan ALLAH.ada hikmah disebaliknya......


okla,lastly....satu benda yang membuat aku jadi jiwa kacau.cuti kali ini memang tidak tenang aku dibuatnya.duk memikirkan 3 papers yang aku hilang punca. seriousy...."badly damaged" ever done in my life. ditambah pulak kantoi dengan DR Ibrahim, pergh........memang kacau betull jiwa ni. tapi,aku da berusaha yang sehabis baik, namun aku harapkan kejaiban yang dapat  AllaH berikan.

YA..AllAH...berikan aku kekuatan......

3 comments:

  1. cham.. enough is enough kan??? haha..
    relax sudeh.. ni bru sikit, there are bunch of things yg kita tak discover lg.. aishhh.. da berbulan ni baru update.. choii!! haha

    ReplyDelete
  2. dulu2..
    masa ak kcik2..
    org sllu ckp2 cmni..

    "kejayaan hanya dalam agama"

    wlupn ak xfhm2 jgk..
    tp ak rasa2..

    ko fhm kn?

    ReplyDelete